30 december 2013

En ursäkt är på sin plats...

Jag har totalt missat att jag har fått kommentarer på mina blogginlägg, ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har noterat dem tidigare! Får väl skylla på två saker: 1) Har inte riktigt vant mig än vid att jag faktiskt har läsare här, men nu vet jag bättre! 2) Det blev jul... med allt vad det innebär..

Jag tycker i alla fall att det är jättekul att ni läser och kommenterar, det gör det ju så mycket roligare att fortsätta jobba med bloggen. Så jag hoppas ni fortsätter med det så ska jag ha bättre koll framöver!

Gott nytt trädgårdsår önskar jag alla!

Just nu vill jag ha mer sådant här väder och mindre av allt ruggigt regn, blåst och plusgrader som det har varit de senaste veckorna...



4 kommentarer:

  1. Det är inte alltid lätt att hinna med :=)

    Önskar dig ett Gott Slut och ett Gott Nytt Odlingsår!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det är mycket man ska ha koll på, inte minst så här års...
      Gott nytt år!
      /Gunilla

      Radera
  2. Ibland så hinner man inte med allt. Och bloggen får ibland vila för det finns inte inspiration.

    Gott Nytt År.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant. Men vad kul det är nu när jag har fått några aktiva läsare :)

      Radera

Tack för din kommentar, den gör mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...