19 januari 2016

Wow, vilken vintermorgon!

Nog för att man hade varnat för att det skull komma en hel del snö, men helt ärligt, detta hade jag inte väntat mig! Det tog inte särskilt lång stund att bestämma att det blir en jobba hemifrån dag idag. Senare hörde jag dessutom att bussarna in till stan var inställda, så det var tur att jag inte satsade på att ge mig iväg. Så då hanns en fotorunda med på morgonkvisten. (Runda och runda, kom inte mycket längre än utanför dörren ;) ) 30 cm har det kommit i natt.








 Insåg att jag har glömt bort det mesta från fotokursen jag gick i höstas :( Men bara man provar sig fram med olika inställningar, så kan några bilder bli ganska bra i alla fall. Sen kan det även bli så här :)



Lille Frans gick ut och nosade på snön, fattade därefter beslutet att parkera på fönsterbrädan över elementet i köket.

Även om snön ställer till det, måste man tillstå att det blir fantastiskt vackert. Jag är till och med beredd att ta tillbaka det jag skrev i förra inlägget. Om vintern får se ut så här är till och med jag beredd på att stå ut med den ett tag :)

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Ja himmel så mycket snö vi fått. Helt galet. Jag tog mig till jobbet med en jobbarkompis, Vespan fick stanna i garaget:)
    Vackert är det, som ett vykort.
    Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, den gör mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...